Vi søker en ny kundebehandler til vårt kundesenter, oppstart 17.02.2020
Vi ser etter en som er serviceinnstilt og løsningsorientert, med tidligere erfaring fra kundesenter. Hos Granada vil du ha varierte og spennende arbeidsoppgaver for våre oppdragsgivere. Du vil behandle kundehenvendelser per telefon, mail og chat.
Ønskede kvalifikasjoner:
Erfaring med kundeservice, helst fra et kundesenter
Erfaring med å bruke CRM og/eller ordresystemer
Gode pc-kunnskaper og komfortabel med å lære å bruke flere systemer
Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk (svensk og finsk er også et pluss)
Lett for å lære nye ting
Effektiv, nøyaktig, selvgående
Tilpasningsdyktig, jobbe i team
Evnen til å ha flere baller i luften
Vi tilbyr:
Praktisk opplæring
Personlig og faglig utvikling der kunnskapsdeling er sentralt
Et godt og stabilt arbeidsmiljø
Timesbetalt
Arbeidssted: Halden
Arbeidstid: vakter fra kl 8-16, kl 9-17 og kl 10-18.
Stillingsprosent: 80% med muligheter for 100%, avhengig av arbeidsmengde
Søknadsfrist 12. februar 2020
Søknad og CV sendes på mail til: cindy@granada.no
Om Granada AS
Granada har et 3PL lager og kundesenter i Halden. På kundesenteret besvarer vi innkommende henvendelser på vegne av våre klienter. Henvendelsene kan være alt fra bestillinger (nettbutikker/katalog), forespørsler om fakturaer, retur eller produktveiledning. Vi tilbyr også sentralbordtjenester og veiledning i klientens rutiner og/eller produkter. Vi driver ikke med utgående salg.