Stilling ledig – kundesenter

Vi søker en ny kundebehandler til vårt kundesenter, oppstart 17.02.2020

Vi ser etter en som er serviceinnstilt og løsningsorientert, med tidligere erfaring fra kundesenter. Hos Granada vil du ha varierte og spennende arbeidsoppgaver for våre oppdragsgivere. Du vil behandle kundehenvendelser per telefon, mail og chat.

Ønskede kvalifikasjoner:

Erfaring med kundeservice, helst fra et kundesenter

Erfaring med å bruke CRM og/eller ordresystemer

Gode pc-kunnskaper og komfortabel med å lære å bruke flere systemer

Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk (svensk og finsk er også et pluss)

Lett for å lære nye ting

Effektiv, nøyaktig, selvgående

Tilpasningsdyktig, jobbe i team

Evnen til å ha flere baller i luften

Vi tilbyr:

Praktisk opplæring  

Personlig og faglig utvikling der kunnskapsdeling er sentralt

Et godt og stabilt arbeidsmiljø

Timesbetalt

Arbeidssted: Halden

Arbeidstid: vakter fra kl 8-16, kl 9-17 og kl 10-18.

Stillingsprosent: 80% med muligheter for 100%, avhengig av arbeidsmengde

Søknadsfrist 12. februar 2020

Søknad og CV sendes på mail til: cindy@granada.no

Om Granada AS

Granada har et 3PL lager og kundesenter i Halden. På kundesenteret besvarer vi innkommende henvendelser på vegne av våre klienter. Henvendelsene kan være alt fra bestillinger (nettbutikker/katalog), forespørsler om fakturaer, retur eller produktveiledning. Vi tilbyr også sentralbordtjenester og veiledning i klientens rutiner og/eller produkter. Vi driver ikke med utgående salg.