Ved å la profesjonelle håndtere logistikken får dere mer tid til å fokusere på deres kjernevirksomhet, og dermed øke firmaets effektivitet. Våre logistikkløsninger gir til enhver tid full oversikt over varene dere har på lager. Vi kan motta ordre, fakturere, pakke og sende varer til deres kunder. En viktig del av kjøpsopplevelsen til kunden er hvordan deres firma håndterer eventuelle returer, og der er vi spesialister. Vi sørger for en grundig og effektiv håndtering av returen, slik at kunden får tilbakebetalt sine penger eller en ny vare tilsendt. Vi har også et erfarent kundeserviceteam som alltid er tilgjengelig i de kanalene dine kunder måtte foretrekke.

 

Pakking og Logistikk

  • Send dine ordrer til oss på fil eller via ordresystemet vårt
  • Vi plukker og pakker nøyaktig etter pakksedler generert fra ditt eller vårt system
  • Våre gunstige avtaler hos forskjellige transportører fører til bedre fraktpriser for deg og dine kunder
  • Vi håndterer dine DM utsendelser, vareprøvekampanjer og promoteringsartikler
  • Vi kan sende ut trykte materialer til alle dine kontakter
 

 

Returhåndtering

  • Vi åpner, ompakker og registrerer returer i ditt eller vårt system
  • Krediterer kjøp i forhold til kjøpsloven
  • Sender ut nye varer
  • Svarer kundehenvendelser om returrutiner og rettigheter
 

 

Nettbutikkløsning

  • Full integrasjon med vårt OLFI-system
  • Betalingsmåtene kredittkort, faktura og postoppkrav aksepteres
  • Vi kan drifte din nettbutikk, Facebookside osv., om dette er ønskelig
 

 

Kundeservice

  • Gi informasjon om leveringstid og kostnader
  • Ta i mot bestillinger
  • Gi kunden hjelp og veiledning
  • Spore pakker
  • Besvare fakturaspørsmål
  • Vi kan ta imot overflow samtaler
  • Vi kan være deres sentralbord