Vi er en solid og fremtidsrettet familieeid bedrift med 20 erfarne og engasjerte ansatte fordelt på vårt kundesenter og lager. Flere av våre medarbeidere har vært med oss siden oppstart i 1985. Her på Granada har vi investert i våre ansatte og i vår bedrifts infrastruktur, slik at dere slipper. Vårt mål er å skape gode og langvarige samarbeid med våre kunder og partnere. Vi sier at våre kunders suksess er vår suksess!

Så, har dere behov for hjelp til å håndtere alt fra kundeservice, lager, plukk og pakk, til returer? Da kan vi hjelpe dere. Hos oss vil dere få variable kostnader som speiler deres resultater. Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende prat om hva vi kan hjelpe din bedrift med.
  • Fleksible kontaktsentersystemer for behandling av dine kundehenvendelser via alle kanaler
  • Ordre-, lager-, fakturerings-, retursystem for rask håndtering av ordreflyten og betalinger
  • Nettbutikkløsning for deg som ønsker en salgskanal
  • Stort lager med plass til dine varer
  • Lager- og pakkeutstyr
  • Gode fraktavtaler med ledende transportører som sparer deg penger og gir kundene dine valgfrihet

  • Miss Mary of Sweden AB är ett postorder företag som skickar ut egna kataloger i Sverige och Norge. Granada sköter om vår kundtjänst i Norge, de tar hand om telefonsamtal, hjälper kunder på alla möjliga sätt och tar emot order och frågor om våra produkter. Vi har jobbat tillsammans med Granada i många år och vi har haft ett fantastiskt utbyte av deras tjänster - som alltid utförs med en genuin omtanke om kunden. Miss Mary har många nöjda kunder i Norge och det är mycket tack vare den fina service de får hos Granada!
  • Granada har ansvaret for utsendelse av brev i forbindelse med planlagte strømutkoplinger i Hafslund nett forsyningsområde. Utsendelsen skjer dagelig, basert på automatisk genererte flettefiler fra Hafslund Driftssentral. Granada fører også statistikk over alle utsendelser, og sender månedlige rapporter på dette.  Hafslund Driftssentral er svært fornøyd med måten Granada håndterer dette for oss.
    Erik Omvang, Systemansvarlig DMS
    Hafslund Driftssentral
  • Ja, nå skal det bli deilig å få dette lageret ut av veien. Vi rydder siste rest i det gamle lokalet nå. Skuldrene er veldig lave med tanke på at dere nå gjør jobben.
  • SpareBank1 Forsikring har siden 2007 hatt et nært og positivt samarbeid med Granada AS.Når kunder hos oss ønsker å få gjennomført viktig skadeforebyggende elkontroll i bolig eller fritidsbolig, går bestillingen til Granada. Granada har ansvar for lagring av alle kontrollrapporter slik at vi kan følge opp når det er behov for fornyet kontroll. I perioden fra avtalen ble etablert er det kontrollert mange tusen boliger/fritidsboliger. I perioden har det bare vært positive tilbakemeldinger fra kontrollører, kontaktpersoner i selskapet og kunder over den jobben som Granada har utført. Vi gir med glede vår anbefaling av Granada AS.

    Fred Nilsen, Fagsjef Skadeforebygging
    SpareBank1 Forsikring AS